duminică, 11 septembrie 2016

Ce putem sti despre Shell Rimula Ultra 5W-30?

Daca cineva mi-ar fi spus atunci cand mi-a trecut prin minte sa imi cumpar masina ca va trebui sa aflu mai multe detalii despre intretinerea acesteia i-as fi spus ca e nebun. Efectiv credeam ca totul este ca in filme imi cumpar masina viselor mele si cu ea voi merge toata viata mea. Desigur vacantele, excursiile cu prietenii vor fi facute cu ea.
Toate bune si frumoase, adica am reusit sa imi cumpar masina mult visata, doar ca dupa aproape un an ea a dat primele semne cum ca motorul va ceda. Nu imi venea sa cred ca un motor Euro 6 se poate defecta asa de repede. De la service mi-au spus ca am fost total neglijent, ca intr-o era in care exista uleiurile Shell Rimula eu nu am fost in stare sa iau unul.

Ca puteam intreba mai multe persoane, tinand cont ca Shell Rimula Ultra este scos recent si se numara printre cele mai dorite uleiuri create special pentru motorul meu. Am crezut ca toate acestea ma vor costa mult, insa m-am inselat pentru ca uleiul are un pret foarte accesibil si imi aduce si beneficii.
IMG_0005
V-ati intrebat oare cum puteti economisi combustibil pana la 2%? Ei bine trebuie sa stiti ca tehnologia Dynamic Protection Plus va ofera fix aceasta facilitate, iar pretul pentru ea nu este unul foarte mare. Sa nu uitam de asemenea de nenumaratele beneficii pe care le are un ulei realizat cu aceasta tehnologie. Efectiv voi nu va veti bucura doar de un consum redus ci si de o protectie cu pana la 56% mai buna asupra uzurii motorului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu