sâmbătă, 2 aprilie 2016

Lectie gratuita si demonstrativa de robotica!



In zilele de 8 si 9 aprilie 2016, Academia inventeaza.ro are placerea de a va invita la o lectie demonstrativa de robotica. Aceasta va avea loc gratuit in Bucuresti.

Lectia este o oportunitate atat pentru copii, cat si pentru parinti sa interactioneze cu “lumea robotilor”.

Academia inventeaza.ro (www.academia.inventeaza.ro) este un program educational "before & after school" de tip ‪#‎STEM, prezent in Romania inca din 2011, care are la baza deprinderea de notiuni practice de Programare, Robotica, Electronica si Mecanica. Programul este modular, adaptat in functie de varsta si nivelul de intelegere al participantilor, si se adreseaza tuturor copiilor si adolescentilor cu varsta cuprinsa intre 7 si 18 ani.

In cadrul lectiei demonstrative, copii ...

     Vor experimenta “lumea robotilor” prin interactiunea cu Roboti Adevarati;
     Vor afla notiuni elementare de programare, electronica practica, mecanica si robotica;
     Vor lucra cu notiuni pe care le pot aplica in cadrul proiectelor personale;
     Vor afla cum sa puna in aplicare, in viata de zi cu zi, cunostintele tehnice dobandite;
     Vor cunoaste prieteni cu aceleasi preocupari.

iar insotitorii acestora...

     Vor afla care sunt beneficiile educatiei de tip STEM;
     Vor afla informatii despre situatia de pe piata de munca in zona de IT;
     Vor putea observa daca cei mici au inclinatii spre domeniul tehnic.

Lectiile demonstrative vor avea loc astfel:

Sambata pe data de 09 aprilie 2016.

10:00 - 11:30 Copii cu varsta de 7 ani
12:00 - 13:30 Copii cu varsta de 8 ani
14:00 - 15:30 Copii cu varsta de 9 ani
16:00 - 17:30 Copii cu varsta de 10 ani

Duminica, pe data de 10 aprilie 2016.

10:00 - 11:30 Copii cu varsta cuprinsa intre 11 si 12 ani
12:00 - 13:30 Adolescenti cu varsta cuprinsa intre 13 si 14 ani
14:00 - 15:30 Adolescenti cu varsta cuprinsa intre 14 si 15 ani
16:00 - 17:30 Adolescenti cu varsta cuprinsa intre 16 si 17 ani



Despre noi:

Asociatia Centrul de Creatie Tehnica pentru Tineret (inventeaza.ro) este o organizatie non-guvernamentala, fondata in 2011, care sprijina initiativele inovatoare in domeniul tehnologic cu accent pe Internet of Things, Robotica, Programare si Automatizari, fiind de altfel si primul hackerspace din Romania si initiatorul CURSURILOR DE ROBOTICA, ELECTRONICA si IT PENTRU COPII SI ADOLESCENTI.

Incepand cu anul 2016 am lansat oficial Academia inventeaza.ro - Program educational "before & after school" de tip STEM care are la baza deprinderea de notiuni practice de Programare, Robotica, Electronica si Mecanica de catre copii si adolescenti. De la infiintarea Academiei (ianuarie 2016) si pana in prezent ne-au trecut pragul peste 500 de copii cu varste cuprinse intre 6 si 17 ani in cadrul lectiilor demonstrative organizate in lunile ianuarie si februarie a.c. In prezent, aproximativ 100 de copii si adolescenti invata sa construiasca, sa controleze si sa programeze roboti alaturi de mentorii nostri care sunt olimpici (matematica, informatica) sau participanti la concursuri nationale si internationale de robotica.

De-a lungul timpului, organizatia noastra a castigat mai multe premii la competitii de profil, dintre care: premiul 1 Yahoo Open Hack 2011, premiul 1 Webstock 2011, mentiune Inventika 2011, premiul al II-lea la HackTM 2014 etc.

De asemenea, ne mandrim cu organizarea a peste 100 workshop-uri si indrumarea a peste 1000 de elevi si studenti si organizarea bienala a Campionatului de Fotbal Robotic (www.fotbalrobotic.ro), dar si a cursurilor de robotica.

joi, 3 martie 2016

QuickMobile a lansat precomenzile pentru vedetele MWC - LG G5, Samsung Galaxy S7 și S7 Edge



București, 2 martie 2016  În urma participării la ediția de anul acesta a Wobile World Congress, cel mai important târg de tehnologii mobile din lume, QuickMobile și-a extins oferta de smartphone-uri cu vedetele evenimentului, precum Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy S7 Edge și LG G5, pe care le are la precomandă.

Samsung Galaxy S7, telefonul cu cel mai bun display OLED de pe piață, este disponibil la precomandă pe QuickMobile.ro începând cu prețul de 2.910 lei. Smartphone-ul are o diagonală de 5,1 inch, procesor Octacore (2,3 GHz Quad + 1.6GHz Quad)/Quadcore (2.15GHz Dual + 1.6GHz Dual), 4 GB memorie RAM, o capacitate de stocare internă de 32/64 GB și camera foto de 12 MP. 
Samsung Galaxy S7 Edge, varianta mai mare, cu diagonala de 5,5 inch și cu ecran curbat a generației S7, costă 3.500 lei la QuickMobile. În ceea ce privește culorile, ambele modele Galaxy S7 sunt disponibile în variantele alb, negru și auriu.
Vârful de gamă de la LG, modelul G5, cu processor Snapdragon 820, 4 GB de RAM, 32 GB de memorie internă, este disponibil în culorile negru, argintiu, auriu și roz. Telefonul se distinge prin sistemul de camere inedit: camera principală de 16 megapixeli şi cea secundară de 8 megapixeli – ce realizează fotografii la un unghi de 135 de grade – pot funcționa în tandem, creând imagini suprapuse. Smartphone-ul are prețul de 3.000 lei.
De asemenea, Quickmobile aduce în premieră în România și Xiaomi Mi5, un smartphone cu performanțele Galaxy S7, dar la un preț mult mai mic – 1.650 lei versiunea de bază,  cu diagonala de 5,15 inch, procesor Snapdragon 820 de 1,8 GHz, 3 GB memorie RAM, o capacitate de stocare internă de 32 GB și camera foto de 16 MP. Toate modelele Mi5 sunt disponibile la precomandă, în trei culori – alb, negru și auriu.
„Ne-am dorit să le oferim utilizatorilor din România posibilitatea să comande cele mai așteptate smartphone-uri la Mobile World Congress, imediat după dezvăluirea acestora. Am fost la târg, am luat pulsul noutăților în materie de tehnologie mobilă și putem spune cu siguranță că noile terminale vor avea succes”, a declarat Tudor Țiboc, General Manager QuickMobile.
Pe lângă cele patru smartphone-uri, QuickMobile a introdus în ofertă, imediat după finalizarea târgului Mobile World Congress de la Barcelona, și Samsung Galaxy View, prima tabletă Samsung cu ecran de peste 18 inch, disponibilă în exclusivitate în România, la prețul de 2.900 lei.
# # #

Despre QuickMobile

După 10 ani de la înființare, QuickMobile a devenit cel mai mare specialist în tehnologie din România, datorită portofoliului extins și a disponibilității produselor în stoc.

QuickMobile.ro este unul dintre cele mai importante magazine online de telefoane, tablete, gadgeturi și accesorii din România, fiind completat de o rețea de puncte de vânzare în cele mai mari centre comerciale din țară.

Compania s-a extins pe piața internațională prin lansarea magazinului online QuickMobileShop.com, care livrează în toate cele 28 de state din cadrul Uniunii Europene. QuickMobile a externalizat operațiunile de service (reparație/înlocuire) către service-urile autorizate de producători, iar odată cu extinderea business-ului pe plan internațional, a lansat și platforma Service-Return.com, prin care clienții care solicită operațiuni de service o pot face simplu și rapid, oriunde din Europa.

Printre serviciile oferite de QuickMobile se numără Service Express (prioritate în service-urile autorizate și reparație în maxim cinci zile), 28 de zile drept de retur (de care beneficiază atât persoanele fizice, cât și cele juridice), plata securizată cu cardul, transport gratuit și prioritate la livrare pentru toate comenzile achitate cu cardul, împachetare premium, plata în rate fixe (fără dobândă prin Card Avantaj, Star BT și Bonus Card), deschiderea coletului la livrare, livrare rapidă prin Fan Courier (coletul ajunge în 24 de ore), Service Return cu transport tur-retur gratuit oriunde în Europa, Tax Free (clienții din zonele non-UE pot solicita restituirea TVA), plata prin Bitcoin, Shopping în Avanpremieră (prin care clienții pot beneficia de produse disponibile în exclusivitate în România pentru o anumită perioadă de timp), Gift Card (pentru cei care nu știu ce cadou să ofere), Reduceri de QuickEnd (promoții speciale în fiecare weekend), plata la livrare (se plătește doar la livrarea coletului) și Card de fidelitate LYONESS (cashback și shopping points la orice produs cumpărat).

# # #


Studiu HONEYWELL: peste 70 % dintre români nu sunt conștienți de riscul fatal al monoxidului de carbon

  • În timp ce 85 % dintre respondenți folosesc un dispozitiv alimentat cu combustibil fosil, doar 30% din cei intervievați cred că în casele lor pot avea loc scurgeri de monoxid de carbon;

  • 34% dintre cei intervievați consideră în mod eronat că o bună aerisire este suficientă pentru siguranța locuinței în cazul scurgerilor de monoxid de carbon;


București, România, 2 martie 2016  Un studiu realizat de Honeywell (NYSE: HON) în România cu peste 1.000 de proprietari de locuințe a arătat că în timp ce 85% dintre respondenți folosesc acasă un dispozitiv pe bază de combustibil organic, cum ar fi gazele naturale, lemnul sau cărbunele, doar o treime (30%) au fost conștienți de faptul că aparatul lor ar putea duce la acumulări periculoase de monoxid de carbon (CO).

Monoxidul de carbon este un gaz incolor, insipid și inodor, care este emis atunci când un combustibil organic nu arde complet. Acesta poate afecta grav oamenii și are potențialul de a ucide atunci când nu este detectat. Aparatele de uz caznic cu combustibili fosili care nu au fost instalate corespunzător sau nu au fost verificate la timp sunt o cauză comună a intoxicațiilor cu monoxid de carbon în familie.

Studiul Honeywell arată o lipsă de înțelegere a amenințărilor pe care le aduce CO, mai ales că 34% din cei intervievați cred în mod eronat că o bună ventilație a locuinței ar fi suficientă pentru a evita acest pericol. În plus, 15% consideră în mod greșit că nu trebuie să ia măsuri pentru a preveni emisiile de CO pentru că pot simți mirosul de gaz în cazul în care acesta s-a acumulat în interiorul casei. În același timp, 19% dintre cei intervievați cred că alarmele de fum instalate în case sunt suficiente pentru a detecta monoxidul de carbon, deși cele mai multe dintre aceste dispozitive nu au capacitatea de detectare a monoxidului de carbon.

"Fiind un gaz inodor, insipid și incolor, CO reprezintă o amenințare reală pentru proprietarii de case și, prin urmare, este important să fie luate măsurile potrivite pentru a se proteja astfel de emisii," spune Gelu Olteanu, Sales Leader Honeywell pentru divizia Environmental and Energy Solutions România. "Oamenii ar trebui să inspecteze periodic și să curețe sistemele de încălzire din locuință, dar și să urmeze întotdeauna instrucțiunile producătorilor privind instalarea și operarea dispozitivelor lor. În plus, plasarea de alarme de monoxid de carbon certificate  EN50291 în locuințe asigură avertizarea atunci când apare o acumulare de gaz, cu mult înainte ca emisia să ajungă la un nivel periculos."

Studiul arată de asemenea că mai puțin de jumătate dintre respondenți (42%) au luat în considerare achiziționarea unui detector de monoxid de carbon separat, dar spun că în acest moment au alte priorități privind îmbunătățirile aduse locuințelor. Cu toate acestea, dintre cei care au luat în considerare achiziționarea unui astfel de produs, 75% au ales "un dispozitiv care este fabricat în conformitate cu standardele din industrie", ca principal criteriu de achiziție, ceea ce sugerează că cei care cumpără detectoare de CO sunt pregătiți să investească în produse de calitate superioară.

"De multe ori, specialiștii care se ocupă de curățarea hornurilor și a sobelor sunt solicitați numai după apariția incendiilor sau a intoxicațiilor cu CO într-o casă sau într-o clădire", spune Florin Cetățeanu, expert tehnic extrajudiciar în cadrul Asociației Coșarilor din România. “Intoxicațiile cu monoxid de carbon se datorează fie faptului că nu este curățat coșul de fum, fie faptului că acesta sau soba nu sunt etanșe, fie faptului că nu există priză pentru aer proaspăt. Monoxidul de carbon reprezintă un risc important și îi incurajăm pe toți să contribuie la reducerea riscului asigurându-se că aparatele de încălzit și coșurile de fum sunt curățate întotdeauna și au efectuate la zi toate lucrările de întreținere.”

Campania “Case Ocrotite”

Simptomele comune ale intoxicării cu CO includ dureri de cap, amețeli, greață, confuzie, vedere încețoșată, pierderea cunoștinței și chiar moartea, iar acestea se instalează lent. Pentru a ilustra grafic amenințările monoxidului de carbon, fotografa poloneză Lidia Popiel a creat o sedință foto dedicată, ca parte a campaniei “Case Ocrotite”, de prevenire a intoxicațiilor cu monoxid de carbon, realizată de Honeywell la nivel european. Imaginile de impact realizate de aceasta ilustrează modul în care amenințarea CO poate afecta nu doar pe cei care au aparate de încălzire sau locuințe mai vechi, ci pe oricine utilizează o sursă de combustibil fosil la domiciliu.

“Case Ocrotite” este o campanie europeană ce are ca scop creșterea gradului de conștientizare a posibilelor surse de CO dar și a amenințărilor pe care acest gaz le aduce.
Pentru mai multe detalii, vizitați www.detectormonoxidcarbon.ro.



Metodologia de studiu: Sondajul a fost realizat de eReasearch Corp prin metoda intervievării online. La studiu au participat 1.000 de respondenți, bărbați și femei, din toate zonele  României, în perioada 14-21 august 2015. Studiul a vizat, persoanele cu vârstă între 18 și 64 de ani, locuitori ai zonelor urbane  cu mai mult de 50.000 de persoane. 53% dintre respondenți sunt de sex feminin și 47% sunt de sex masculin. Rezultatele au fost rotunjite către cea mai apropiată cifră.

Despre Lidia Popiel: Lucrând ca fotograf profesionist din 1985, Popiel a fotografiat pentru reviste precum Zwierciadło, Pani sau Sukces și își expune fotografiile în întreaga Europă. Este lector al departamentului de fotografie în cadrul Școlii de film din Varșovia și este redactor șef al revistei Fine Life, dar lucrează și pentru fundația Polska jest kobietą și este președinte al Partidului Femeilor. Lidia Popiel este de asemenea jurnalist al postului de televiziune Polsat Cafe. În anul 2007, primarul din Gdańsk i-a oferit titlul de Ambassador of Amber 2008/2009. În 2009, a intrat în topul celor mai influente 12 femei din Polonia. 


Despre Honeywell:
Honeywell (www.honeywell.com) este o companie din topul  Fortune 100, lider în tehnologie și producție, oferind clienților din întreaga lume produse și servicii în domeniul aerospația, tehnologii de control pentru clădiri, case și mediul industrial, turbocompresoare și materiale performante. Pentru mai multe informații despre Honeywell, www.honeywellnow.com

marți, 9 februarie 2016

Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate? Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?

Publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun, reprezinta o solutie optima de propagare a mesajului publicitar transmis de marketeri, in special datorita faptului ca, intr-o singura zi, doar in Bucuresti, sunt targetati aproximativ 700.000 calatori. Acest fapt asigura eficienta campaniilor de promovare, publicul fiind captiv, iar rata de retinere a mesajului publicitar poate depasi procentul de 78%.

Publicitate in autobuz RATB
Publicitate in autobuz RATB
Principala preocupare a responsabililor de marketing este aceea de a gasi noi metode de targetare al unui numar cat mai mare de potentiali clienti interesati de un produs / serviciu, pentru care se realizeaza o campanie de promovare.  Repetitia si vizualizarea constanta a mesajului transmis prin publicitatea in RATB  asigura recunoasterea produselor / serviciilor intr-o perioada foarte scurta de timp.
Agentia de publicitate neconventionala, Evia Media, prin expertiza acumulata, vine in intampinarea celor interesati de servicii de publicitate in RATB, cu argumente menite sa sustina eficienta acestui tip de promovare, astfel:
1. Autobuzele insotesc permanent consumatorii, mesajului publicitar ajungand la un numar foarte mare de calatori;
2. Reclama este pozitionata la nivelul ochilor, iar acest lucru transforma publicitatea in autobuze intr-un mediu care se consuma involuntar;
3. Autobuzele au o larga acoperire a orasului si aduc reclama in mijlocul zonelor aglomerate si dorite de catre advertiseri;
4. Publicul targetat este pregatit sa cumpere, fapt confirmat si de pozitionarea capetelor de linii langa centre comerciale;
5. Din punct de vedere al bugetului investit, niciun alt mediu publicitar nu poate avea impactul si expunerea oferita de publicitatea in interiorul mijloacelor de transport in comun
Fata de modalitatile clasice de expunere, publicitatea in interiorul autobuzelor nu agaseaza si nu deranjeaza, din contra, chiar starneste interesul. 


Citeste mai mult: Merita publicitatea in interiorul autobuzelor RATB bugetele de promovare alocate?

RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial

RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.

COMUNICAT DE PRESA
9 Februarie 2016 
RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial
RSM, consultantul selectat la nivel global de catre companiile orientate spre antreprenoriat si dezvoltare, are placerea de a anunta o crestere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungand la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o pozitie in clasamentul mondial fiind in prezent cea de-a sasea retea globala de firme independente de consultanta, audit si fiscalitate.   
Veniturile anuale ale retelei au crescut cu 10% in Statele Unite, cu 10% in Europa (calculate in monede locale), cu 6% in Orientul Mijlociu si Africa de Nord, cu 1% in regiunea Asia-Pacific si cu 9% in America Latina. Veniturile realizate din audit si contabilitate au crescut cu 4% ajungand la 2,27 miliarde USD, veniturile realizate din prestarea de servicii de consultanta fiscala si tax compliance au crescut cu 7% ajungand la peste 1,35 miliarde USD, iar veniturile din serviciile de advisory si consultanta au crescut cu 6,9% ajungand la 1,02 miliarde USD.
Pe 26 Octombrie 2015, toate firmele din reteaua globala RSM au adoptat noul brand si noua marca comerciala "RSM". Brandul unificat permite RSM sa faca mai bine cunoscute la nivel international punctele sale forte, capabilitatile si serviciile oferite in calitatea sa de consultant orientat catre clientii care actioneaza in middle market.
Jean Stephens, CEO al RSM, a declarat: “Am avut un an foarte bun iar aceste cifre arata faptul ca RSM isi sporeste punctele sale forte. Reteaua mondiala de firme RSM ajuta companiile sa opereze intr-un mediu complex si extrem de schimbator, furnizand expertiza si consultanta profesionala pe baza unei foarte bune cunoasteri a mediului de afaceri local si international. Brand-ul nostru unic ne permite sa ne concentram si mai mult pe nevoile clientilor nostri, construindu-le increderea in dezvoltarea propriilor lor afaceri ".
In 2015, RSM  a primit in retea 11 noi companii, membrii deplini sau firme corespondente, activand in state precum Bangladesh, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Columbia, Italia, Mali, Niger, Filipine, Sri Lanka, Tajikistan si Zimbabwe. Astazi, RSM inseamna mai mult de 38 de mii de experti care opereaza in 780 de birouri din 120 de tari.
Jean Stephens a adaugat: “Industria serviciilor profesionale continua sa fie directionata de schimbarile din mediul global de afaceri. Pe masura ce economiile dezvoltate continua sa creasca, se va observa o nevoie sporita de produse si servicii furnizate de firmele care actioneaza in middle-market. Membrii RSM din intreaga lume vor presta servicii si vor creste impreuna cu clientii care doresc sa-si dezvolte ofertele sau dimensiunea afacerilor pentru a putea face fata competitiei intr-o economie globala din ce in ce mai unificata. Nevoia de colaborare internationala, prin urmare, este vitala pentru supravietuire si crestere in climatul economic actual."
La randul sau, Dan Schwartz, Managing Partner al RSM Romania precizeaza: "Anul care s-a incheiat la 31 decembrie 2015 a fost si pentru noi unul cu o semnificatie deosebita. Pe langa o crestere de venituri de peste 15% fata de 2014, implementarea totala a noilor proceduri implicate de adoptarea brand-ului global RSM a reprezentat un motiv special de satisfactie. Suntem in continuare decisi sa ne continuam drumul ascendent si sa ne incadram in efortul general inregistrat la nivelul retelei din care facem parte, de a ne sprijini clientii in toate actiunile indreptate catre cresterea si dezvoltarea afacerilor lor locale si internationale. De asemenea, vom continua sa fim implicati in toate demersurile mediului de afaceri romanesc pentru consolidarea in Romania a unei economii de piata functionale si performante".
RSM funizeaza clientilor sai o paleta de servicii multidisciplinare armonizate la nivel global. Acest lucru este obtinut prin concentrarea pe calitatea serviciilor prestate, pe integritatea etica si morala a expertilor nostri, pe respectarea si promovarea valorilor bradului RSM si pe construirea unor relatii corecte cu clientii, bazata pe incredere si spirit de echipa. 
Jean Stephens a mai declarat: “Rebranding-ul la nivel mondial a fost un urias succes, iar reteaua a castigat multa energie din modul comun de definire a obiectivelor si viziunii de viitor. Sunt convinsa ca ne asteapta minunate oportunitati, generate de noi dezvoltari la nivel global sub acelasi brand unic"
Nota catre Editori:
Pentru informatii suplimentare rugam contactati:
Gillian Hawkes
RSM International
gillian.hawkes@rsm.global
Phone: +44 (0)20 7601 1092

Dan Schwartz
RSM Romania SRL
dan.schwartz@rsmro.ro
Telefon: +40 21 318 9150


Citeste mai mult: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial